ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ Σ΄ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ... κάνε μια παύση στην ανία σου...

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 29, 2009

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΟΡΕΙΝΗ ΑΧΑΙΑ.....

Αναρτήθηκε από ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ


Την Κυριακή που μας πέρασε η ομάδα βρέθηκε στα βουνά της ορεινής Αχαΐας.... Ένας κόσμος βγαλμένος από παραμύθι....γεμάτος ζωντάνια....Δεν πίστευα στα μάτια μου για όλα αυτά που αντίκρισα. Το μεγαλείο της φύσης φίλοι μου....Δεν έχω λόγια και δεν χρειάζονται....Εικόνες μόνο.... Ξεκινώντας να σας πω ότι πρώτος μας σταθμός ήταν η λίμνη Τσιβλου.... τι τοπίο θεέ μου....τι ηρεμία.... εν συνεχεία ανηφορίσαμε προς την βρύση της Γκόλφως.... Και αράξαμε στο ελατοδασος.... Εκεί ο φίλος Νεκτάριος μας πρόσφερε νέκταρ και αμβροσία εμ συγνώμη μανιταροσουπα ήθελα να πω αλλά η μαγεία της γεύσης σε συνάρτηση με το τοπίο με συνεπήρε....(Νεκτάριε ήταν τέλεια σ ευχαριστώ).... Μετά που λέτε ξαμοληθήκαμε στο βουνό να μαζέψουμε μανιτάρια.... Αμανιτες, Βολιτες και όλα τα καλά του κόσμου...Μαζεύτηκαν στα καλαθάκια μας.... και αφού φιλοσοφήσαμε και αφήσαμε για λίγο τις ψυχές μας ελεύθερες.... Πήγαμε και φάγαμε ένα λουκούλιο γεύμα σε μια κοντινή ταβέρνα.... Όλα καλά. όλα όμορφα. Καλή παρέα και ωραίοι άνθρωποι.... Να στε όλοι καλά .... ....Bill-cloudzero είσαι παιδί μάλαμα και απίστευτος φωτογράφος χα χα....

3 ΧΡΟΝΟΠΛΗΚΤΟΙ:

Χιουης είπε...

Χρονε
τα καλυτερα ερχονται ...
"Διαυγεια"

ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

Καλο μηνα και σε σενα φιλε μου....Αν καταλαβα καλα πρεπει να ζεις εκει κοντα ....Οποτε σε ζηλευω!Να σαι παντα καλα να για να χαιρεσαι τετοιες μαγικες εικονες....

Διαυγεια...τα καλυτερα σιγουρα ερχονται.Νομιζω οτι το γλυκο εδεσε....

kakos lykos είπε...

Φίλε μου ζω στην Αθήνα, το εξοχικό μου είναι εκεί κοντά(σύνορα Κορινθίας-Αχαΐας) έτσι σε κάθε ευκαιρία επισκέπτομαι αυτά τα μέρη.
Καλό Σαββατοκύριακο!

Blog Widget by LinkWithin

Τα πάντα ρει...

Βαδίζοντας σε διάφορες περιοχές διαπιστώνεις πως ότι βλέπεις είναι μοναδικό ! Από τη μια στιγμή στην άλλη αυτή η εικόνα έχει περάσει στο παρελθόν ,τίποτα δεν παραμένει ίδιο , για χίλιους λόγους όταν θα ξαναπεράσεις από το ίδιο μέρος τίποτα πλέον δεν θα είναι ίδιο και ο λόγος...ο άνθρωπος... αυτός, καταστρέφει τα πάντα...